LI Jing
Jing Li est professeur assistante de gestion de la chaîne d'approvisionnement à NEOMA Business School. Les intérêts de recherche de Jing comprennent le commerce électronique, la cybersécurité, le crowdfunding, la blockchain et l'intelligence artificielle. Ses recherches sont publiées dans des revues commerciales internationales de premier plan, notamment Journal of Marketing, Information Systems Research, Journal of Business Ethics, Journal of Business Research, Journal of the Association for Information Science and Technology, et Information & Management. Jing fait office de réviseur ad hoc pour plusieurs revues, dont le Journal of Marketing, Information & Management, Information Technology and Management et Internet Research, entre autres.
Domaines de recherche
- Customer Relationship Management
- Generative Artificial Intelligence
- E-commerce
- User-generated Content
LI, J., X. XIN XU, N. ERIC, "Does certainty tone matter? Effects of review certainty, reviewer characteristics, and organizational niche width on review usefulness", Information & Management, Décembre 2021, vol. 58, no. 8, pp. 103549
10.1016/j.im.2021.103549
DU, Q., J. LI, Y. DU, G. A. WANG, W. FAN, "Predicting crowdfunding project success based on backers' language preferences", Journal of the Association for Information Science and Technology (JASIST), Décembre 2021, vol. 72, no. 12, pp. 1558-1574
10.1002/asi.24530
LI, J., X. LUO, X. LU, T. MORIGUCHI, "The Double-Edged Effects of E-Commerce Cart Retargeting: Does Retargeting Too Early Backfire?", Journal of Marketing, Juillet 2021, vol. 85, no. 4, pp. 123-140
10.1177/0022242920959043
